اگر اول نباشی آخر می شوی:راه هایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
9
سال چاپ :
1400
وزن :
350
قطع/نوع جلد :
شومیز
تعداد صفحه :
260
شابک :
9786008913153
تعداد :
1

قیمت : 65,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 477
معرفی کالا

کتاب اگر اول نباشي آخر مي شوي:راه هايي براي به دست گرفتن بازار و شكست دادن رقبا (ثروتمندان خودساخته)، اثري است از گرنت كاردون به ترجمه ي محمدمهدي رباني و چاپ انتشارات نگاه نوين.

نويسنده ي كتاب حاضر با ارائه ي مثال ها و تمارين كاربردي و برنامه اي مفيد و جامع به آموزش راهكارهايي كه لازمه موفقيت و اول بودن در كسب و كار و دست يابي به خواسته ها و ايده ها به حساب مي آيند، مي پردازد.

گزیده ای از کتاب

فراموش نكنيد كه بعد از هر تماس تلفني، يك نامه بفرستيد.، فرد مربوطه را در فهرست مخاطبان تان قرار دهيد و نامش را به تقويم ديدارهاي شخصي تان اضافه كنيد. آن قدر اين فرصت هاي «از دست رفته» را پرورش دهيد تا بالاخره به فهرست مشتريان تان اضافه شوند. يادتان باشد اين ها بخشي از پايگاه قدرت شما هستند، حتي اگر (تا به حال) چيزي به آن ها نفروخته باشيد. زماني يك مشتري بالقوه در واشنگتن دي.سي. داشتم كه سالي دوبار با او تماس مي گرفتم. سال به سال در معامله با او ناكام ماندم؛ ولي همچنان با او مثل يك مشتري برخورد مي كردم و تماس منظمم را با او حفظ كرده بودم. بعد از ده سال پافشاري بالاخره حاضر شد با من كار كند. يكي از بزرگ ترين قراردادهاي زندگي ام بود.

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...