آینده خود را خلق کنید

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
17
سال چاپ :
1400
وزن :
62
قطع/نوع جلد :
شومیز
تعداد صفحه :
312
شابک :
9789647390996
تعداد :
1

قیمت : 150,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 462
معرفی کالا

كتاب آينده خود را خلق كنيد اثري است از برايان تريسي به ترجمه ي مهدي قراچه داغي و چاپ انتشارات ذهن آويز.

كتاب حاضر دربردارنده ي دوازده اصل مهم و اساسي براي دستيابي به موفقيت است كه هر يك در فصولي مجزا به طور مفصل مورد تحليل و بررسي قرار گرفته اند. در انتهاي هر فصل تمرينات عملي جهت درك بهتر اصول فراهم آمده است.

گزیده ای از کتاب

اينكه چگونه به نظر مي رسيد مي تواند به شما كمك كند، يا اسباب رنجش خاطر شما را فراهم سازد. وضع ظاهر شما عامل مهمي در موفقيتهاي شماست. حالت ظاهر شما نقش تعيين كننده دارد.

اشخاص تا حدود زياد ديداري هستند. اغلب شنيده ايد كه مي گويند تاثيرگذاري اوليه از هر چيزي مهم تر است. مردم هميشه در نخستين ديدارشان با اشخاص درباره آنها قضاوت مي كنند. اين اقدامي است كه به طور ناخودآگاه انجام مي گيرد و ما معمولا از آن آگاه نيستيم. اما در نخستين جلسه ملاقات با ديگران در مورد آنها تصميم گيري مي كنيم.

با توجه به بررسيهاي صورت گرفته، اشخاصي كه براي اولين بار با شما ملاقات مي كنند در همان چهار ثانيه اول درباره تان قضاوت مي كنند. بعد از آن دنبال مدارك و شواهدي مي گردند تا قضاوت خود را توجيه كنند.

موفق ترين اشخاص كساني هستند كه ظاهري مورد پسند را به نمايش مي گذارند. موفقها به ظاهر خود بهاي فراوان مي دهند. آنها به دقت ساير موفقها را بررسي مي كنند و با توجه به آنها لباس مي پوشند. آنها پيوسته به اشخاص موفق و سرشناس در حرفه خود نظر دارند و سعي مي كنند تا حد امكان شبيه آنها ظاهر شوند.

فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...