جذب کننده حرفه ای

موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1399
وزن :
357
قطع/نوع جلد :
زرکوب
تعداد صفحه :
256
شابک :
9786227201024
تعداد :
1

قیمت : 99,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 280
معرفی کالا

جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن یعنی:

آنچه که من باور دارم، همان چیزی است که دریافت می کنم.

من می توانم با هم فرکانسی با احساسات خوب و هدایت آنها به سمت خواسته‌هایم،

دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم.

من می توانم از یک منبع نامحدود انرژی خلاق برای داشتن

ایده های الهام بخش، دریافت فراوانی، احساس آزادی

و از همه مهمتر، می توانم از این قدرت برای انجام خوبی‌ها در جهان استفاده کنم.

جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که دیگر با چالش های زندگی روبرو نمی‌شوم. اما به وضوح می‌بینم که تمام سختی ها و چالش های زندگی‌ام بخشی از یک برنامه بزرگتر است که باعث می شود ایمان من به این منبع الهی قدرتمندتر شود. من تجربیات دشوار زندگی را به عنوان تکالیف معنوی برای رشد و بهبود خودم می دانم. من پذیرفته ام که هیچ اتفاقی تصادفی نیست. تجربیات دشوار فرصت هایی را فراهم می کنند که باعث درخشش من می شوند. جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که همه چیز عالی و کامل است؛ جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن یعنی هر اتفاقی بیفتد، من با ایمان به زندگی خودم ادامه می دهم.

ایمان به این نیروی الهی به من کمک کرده تا در مواقع دشواری با صداقت، وقار و دلسوزی بیشتری در مقایسه با شرایط عادی حرکت کنم. اینگونه زندگی کردن، من را به چیزی رسانده است که بیشتر از هر چیزی خواستار آن هستم: آزادی. می دانم که یک انرژی دائمی از عشق در درون من و اطرافم وجود دارد. می دانم که نیرویی الهی فراتر از من است که همیشه مرا هدایت می کند و این قدرت را دارم تا دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم.

پس از درک این موضوع که شما جذب کننده‌ای حرفه‌ای هستید، دیگر احساس ترس و وحشت نمی کنید. به یاد می آورید که شما روحی هستید که یک تجربه انسانی دارد. وقتی این مراحل را تمرین می کنید، به یاد می آورید که شما یک روح خردمند، قوی، سالم و مقدس هستید. وقتی این را بپذیرید، می توانید آزاد باشید.

من زندگی ام را وقف روند آرام شدن و هم فرکانسی مجدد با حضور این نیروی درونی کردم. با هر بار مراقبه، در یک فرکانس بالاتر شور و هیجان پیدا می کنم. با هر بار دعا، تسلیم قدرتی بزرگتر از خودم می شوم. وقف کردن و ارادت من به قلمرو معنوی، آزادی را به من بخشیده است. من یک انسان استثنایی نیستم. شما هم قدرت ارتباط با این منبع الهی را دارید. در این کتاب، می خواهم نحوه‌ی اتصال به این قدرت را با شما در میان بگذارم. می خواهم که شما هم این نکته مهم را بدانید: شما هم یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید.

فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...