از ذهن تا ماده

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
5
سال چاپ :
1402
وزن :
511
قطع/نوع جلد :
زرکوب
تعداد صفحه :
400
شابک :
9786229531495
تعداد :
1

قیمت : 210,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 505
معرفی کالا

با مطالعه این کتاب خواهید دید که شما آفریننده‌ی توانایی هستید و افکارتان به اشیا راه می‌برند. خواهید آموخت که چگونه از ذهن خود به مثابه ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می‌توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خودتان ببرید. قدرت واقعی خود را درک خواهید کرد و خواهید دید که می‌توانید فقط با تغییر ذهن‌تان، در دنیای بیرون‌تان تغییر ایجاد کنید. همچنین پی خواهید برد که این فرایند در مقیاسی گسترده چگونه کار می‌کند، از مولکول و سلول و بدن گرفته تا خانواده، جامعه، کشور، گونه‌ها، سیاره و بالاخره کیهان. خواهیم دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص در آمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می‌کند.

با توسل به داستان و تمثیل، با استفاده از آزمایش و تحقیق و با بهره‌گیری از کیس‌ها و حکایات، تمام بخش‌های فرایندی را بررسی خواهیم کرد که ذهن شما از طریق آن دنیای مادی پیرامون‌تان را می‌آفریند. این کتاب پر است از کیس‌های مختلف – داستان واقعی، نزدیک و معتبر افرادی که تبدیل ذهن-به-ماده را تجربه کرده‌اند. این داستان‌ها که از دنیای پزشکی، روان‌شناسی، ورزش، کسب و کار و کشفیات علمی گرفته شده‌اند، انواع و اقسام حقایق ژرف، الهام بخش و خیره کننده را در خود جای داده‌اند. این داستان‌ها به ما نشان می‌دهند که افکار می‌توانند تار و پود واقعیت مکان-زمان ما را از هم باز کنند و به اشیا تبدیل شوند.

بیشتر ما تنها از بخش کوچکی از توانایی‌هایمان استفاده می‌کنیم و حتی نمی‌دانیم که ذهن‌مان ماده را خلق می‌کند. در این کتاب قصد دارم به شما یاد بدهم که قدرت ماورایی خود را تحت کنترل بگیرید و زندگی فوق العاده‌ای را برای خود و اطرافیان‌تان به وجود بیاورید. شما قبلاً نیز افکار را به اشیا تبدیل کرده‌اید. شما هر روز به صورت ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهید. حالا وقت آن است که این کار را به صورت نظام‌مند و عمدی انجام دهید. در این کتاب با افراد زیادی آشنا خواهید شد که افکار خود را به اشیا تبدیل کرده‌اند. اطلاعات از درون آن‌ها به میدان کیهانی جریان می‌یابد و آگاهی آن‌ها فضای اطراف‌شان را شرطی می‌کند و مظاهری را در واقعیت مادی به وجود می‌آورد.

این مفهوم که ذهن ماده را خلق می‌کند، گزاره‌ای متافیزیکی نیست. بلکه گزاره‌ای زیستی است. در فصل‌های پیش رو شخصاً این را تجربه خواهید کرد که مغز چگونه در واکنش به آگاهی شما، در قالب نورون‌ها و سیناپس‌ها ماده را به وجود می‌آورد. آگاهی و ماده با میدان‌های پیرامون شما برهم‌کنش دارند و منجر به واقعیت مادی می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...