ترجمه تهذیب مدارج السالکین

مترجم :
ناشر :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1396
وزن :
1220
قطع/نوع جلد :
زرکوب
تعداد صفحه :
1006
شابک :
9786007122389
تعداد :
1
موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 271
معرفی کالا

«تهذیب مدارج السالکین» بر مبنای روش سلف صالح و مستند بر نصوصی به رشته تحریر در آمده است که هر چند عدهای برای اصطلاحات آن معانی خاصی تعریف کرده‌اند؛ اما تمام آن هماهنگ و هم آوا با نصوص است.

نثر متکلف و مطالب پراکنده «مدارج السالکین» با این تلخیص و ترتیب، برای اهل علم روان و قابل فهم شده است که سزاوار است به عنوان واحدهای اخلاق در کنار کتاب‌های عقاید اسلامی معرفی شود که در دانشگاه‌ها، دانشکده‌های دینی و دیگر مراکز علمی و پرورشی به عنوان یک منهج عمومی مورد اهتمام قرار گیرد.

تلخیص مدارج السالکین برای واعظان، خطبا و ائمه جمعه منبع مهمی محسوب می‌شود تا به عنوان یک منهج تربیتی عمومی برای جوانان مسلمان در نظر گرفته شود و بهترین منبعی است که دوستان و رفقای خردمند می‌توانند مجالس عمومی شبانه خود را در شهر و روستا، در کنار بزرگان قوم و قبایل با آن گرم کنند.

داعیان دین را توصیه می‌کنم که هر از گاهی این کتاب پر بار را مرور کنند، از خواندن آن خسته نشوند و برخی از سطور مهم و متون آن را حفظ نمایند، در این صورت به رتبه‌های عالی نایل می‌آیند و در عرصه‌های وعظ، خطابت، تبلیغ، تأثیر و اقناع مردم موفق خواهند شد.فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...