اوج کامیابی

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1397
وزن :
80
قطع/نوع جلد :
شومیز
تعداد صفحه :
400
شابک :
9789642368761
تعداد :
1
موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 229
معرفی کالا

اثري است از برايان تريسي به ترجمه ي پروين آقائي و چاپ انتشارات نسل نوانديش. برايان تريسي يكي از بزرگترين سخنرانان انگيزشي و نويسنده اي ماهر در زمينه كاميابي و موفقيت است. او در كتاب پيش رو به ارائه ي روش ها و تكنيك هايي موثر و كارآمد كه حاصل سال ها تحقيق و تجربه است، جهت كشف توانايي و نيروهاي پنهان در شما و به كارگيري آن ها براي دست يابي به موفقيت مي پردازد.

گزیده ای از کتاب

وقتي قبول مي كنيد زندگي و تجربياتتان شما را به سمت چيزي مهم هدايت مي كنند، قانون باور را به كار مي اندازيد. هرچه بيشتر اين قانون را اجتناب ناپذير محسوب كنيد احتمال اينكه اهدافتان محقق شوند بيشتر است. باورهاي شما به طور قطع به واقعيت تبديل مي شوند.

وقتي انتظار داشته باشيد از همه اتفاقاتي كه برايتان رخ مي دهند چيز ارزشمندي عايدتان شود، قانون انتظارات را به كار مي گيريد. اين نگرش و داشتن انتظارات مثبت باعث مي شوند زندگي تان نوعي ماجراجويي با اتفاقات پيش بيني نشدني و در عين حال نشاط آور باشد كه شمارا به سمت نتيجه مثبتي هدايت مي كنند. در اين صورت خوشبين تر، شادتر و آرام تر مي شويد و انتظاراتتان به پيشگويي هاي محقق شونده تبديل مي شوند. فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...