اکنون می توانم به وضوح ببینم

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
3
سال چاپ :
1400
وزن :
569
قطع/نوع جلد :
زرکوب
تعداد صفحه :
512
شابک :
9786227201031
تعداد :
1

قیمت : 160,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 339
معرفی کالا

وین دایر (Wayne Walter Dyer) در سال ۱۹۴۰ به دنیا آمد و در سال سال ۲۰۱۵ درگذشت. او را می توان به عنوان یکی از بزرگترین سخنرانان و نویسندگان در زمینه موفقیت و رشد شخصی در طول تاریخ دانست. اکثر کتاب های این نویسنده بالغ بر 30 میلیون نسخه چاپ شده‌اند و به فروش رسیده‌اند.

پس از سال‌ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب‎های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی‎نامه ایشان، در نهایت کتاب «اکنون می‎توانم به وضوح ببینم» به چاپ رسید. اما این کتاب به عنوان زندگی‎نامه، شیوه نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی‎نامه‎های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه‎ای استادانه لحظات سرنوشت‎ساز و نقاط عطف زندگی‎اش را در کنار هم قرار داده است و ارتباط آن‏ها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی‌علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می‎شود.

در این کتاب، وین دایر تمام لحظات سرنوشت‎ساز خود را از ابتدای کودکی‎اش در دیترویت تا آخرین سال‎های عمرش به خوانندگان در میان گذاشته است و البته این کار را با مهارت زیادی که در نویسندگی دارد به انجام رسانده است. در فرآیند مطالعه این کتاب شما هم خواهید آموخت همانند وین دایر به اتفاقات زندگی خود رجوع کنید و ارتباط آن‎ها را با جایگاه کنونی خود بیابید. کتاب «اکنون می‏توانم به وضوح ببینم» نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی‎تان می‎شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فرد شما یاری می‏کند.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم در سال 2014 به چاپ رسیده است. با مطالعه این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی‎تان می‎شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فرد شما یاری می‏کند.

فروشگاه اینترنتی کتابزون

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...